sobota, 16 maja 2015

Pledge

Jeśli teraz czegoś nie napiszę to czuję, że to źle się skończy, a tego raczej wolę uniknąć. Dlatego piszę to...


-Nienawidzę cię. -powiedział do siedzącego obok szatyna.
-Co? -spytał niebieskooki,
-Nienawidzę cię! Tak mocno cię nienawidzę... Jesteś najbardziej ślepą osobą jaką znam. -blondyn wstał- Nigdy nie pomyślałbym, że ci to powiem, ale teraz już... Już nic nie ma znaczenia. Już nic się nie liczy...
-Co chcesz mi powiedzieć? -wyższy również wstał i złapał zielonookiego za ramie.
-Odkąd pamiętam zawsze byłeś obok. Zawsze mnie wspierałeś, pilnowałeś żeby nikt nie zniszczył moich marzeń. Jesteś przyjacielem, najlepszym na świecie. Ale ja... Nie chcę żebyś był moim przyjacielem. Chcę... N-nienawidzę cię... Bo... B-bo cię kocham. Kocham cię, rozumiesz? -blondyn odsunął się od niebieskookiego i spojrzał na niego spojrzeniem pełnym wściekłości i smutku, ale gdzieś tam głęboko w tych szmaragdowych tęczówkach można było dostrzec uczucie, którego chłopak wypierał się całe życie... Miłość.
Nagle po chwili nieznośnej ciszy wyższy odezwał się.
-Kochasz mnie?
Blondyn już nic nie odpowiedział. Uciekł w nieznanym nikomu kierunku i już nikt nigdy o nim nie słyszał. Wszyscy zapomnieli. Wszyscy poza niebieskookim, który każdej nocy od tamtego wydarzenia powtarzał sobie "Doceniamy kogoś dopiero kiedy go stracimy", a potem zasypiał i tonął w sennej krainie, którą nazwał swoją własną Kryjówką.
Wszystko co kochasz może zniknąć w momencie kiedy najbardziej będziesz tego potrzebował. Zastanów się tylko czy to wszystko co darzysz jakimkolwiek uczuciem zasługuje na to?

Chciałabym żebyście kiedyś czytając, któreś z moich opowiadań poczuli choć trochę to co ja czuje pisząc je. Zniszczę wam psychikę, zdajecie sobie z tego sprawę? *-* Ale teraz zamknijcie oczy i pomyślcie o tym co chciałam wam uświadomić pisząc coś TAKIEGO. Nie to nie dotyczy ani mnie ani nikogo kogo znam. Pomyślcie trochę dalej. Ponad zwykłe myśli.


*Yoru jest na skraju załamania albo czegoś co je przypomina.*

Mam wrażenie wiecznego snu, pozdrawiam.


"Zawsze kieruj się tylko tym co mówią oczy. Bo usta mogą kłamać i niszczyć, ale oczy tego nie potrafią."
~K.



https://www.youtube.com/watch?v=p5GxXYR78mE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz