sobota, 29 listopada 2014

I'm wide awake...

Przybywam do Was ze zdjęciami, które zrobiłam już dawnoo temu i jakoś tak o nich zapomniałam...
Miałam dodać je na pingera ale znowu jakaś 'awaria' mi wyskakuje to tam tylko zapowiedź...








PS. Możecie włączyć sobie muzykę...





I'm wide awake...
I'm wide awake...






I'm wide awake
Yeah, I was in the dark
I was falling hard





With an open heart
I'm wide awake
How did I read the stars so wrong?






I'm wide awake
And now it's clear to me
That everything you see






Ain't always what it seems
I'm wide awake
Yeah, I was dreaming for so long





I'm wide awake
Not losing any sleep
I picked up every piece





Falling from cloud nine
Crashing from the high
I'm letting go tonight
Yeah I'm falling from cloud nine









1 komentarz:

  1. Super zdjęcia *u* Niby tylko takie zwykłe, ale mają taki klimat.
    Bardzo mi się podobają :3

    OdpowiedzUsuń