wtorek, 16 grudnia 2014

Zaśpiewałabym 'Sto lat' ale boję się, że zrobię komuś krzywdę...

Spóźnione życzenia urodzinowe...które są zawarte w tym króciutkim shocie... kieruje do RoseChciałam żeby to było bardziej "magiczne" ale moja wena wyjechała do Tokio w celach słóżbowych. Tak mówiła...ale i tak jej nie wierzę! Kochanka se znalazła i se poleciała >.<   Moje żarty ostatnio zeszły na psy, wiem...

Więc...
Wybacz spóźnienie i nie skazuj na wieczne potępienie, proszę ;D





Ostrożnie stawiając stopę za stopą, szła przed siebie z głową uniesioną w stronę granatowego nieba. Z każdą kolejną sekundą jej uśmiech stawał się coraz bardziej szczery, a z oczu przestawały płynąć blado-niebieskie krople. Dziwnie znajome sny wciąż szumiące w głowie szybko przeistaczały się w jasne promienie oczywistego szczęścia, którego do tej pory nie była w stanie zaakceptować. Przejrzysta woda zasłaniająca jej różowe oczy bezgłośnie uwalniała je ze swojego błagalnego uścisku.

Wszystko co prowadzi Cię do celu...

Delikatna dłoń pokryta fioletowymi płatkami przesunęła się powoli po gładkiej tafli marzeń, zapraszając do tańca wszystkie istoty zaginionego światła. Jasne włosy porwane przez poranny wiatr zagłuszyły oznaki wschodzącej gwiazdy dnia. Licząc następne nieugięte modlitwy utrwalone na dnie czystego jeziora, błądząc po ścieżkach wyznaczonych przez nocne zasady bez nazw, już zawsze będzie śpiewać ten sam niezmienny, wiecznie szczęśliwy czas.

...jest tym za czym zawsze powinnaś iść.




Rose życzę Ci żeby wszystkie życzenia, które kiedykolwiek choć przez kilka, krótkich sekund zagościły w Twojej niezwykłej i zawsze pełnej niesamowitych pomysłów (nie zaprzeczaj! ;) główce wreszcie znalazły kąt w rzeczywistości, która Cię otacza i zostały tam na zawsze ^^

Yoru









PS. Mam nadzieje, że ten shot nie wyszedł zbyt...śpiewnie...

1 komentarz:

  1. Będę płakać. ;.;

    Dziękuję, kochana! <3

    Bądź, że moją przyjaciółką, bo umrę. ;.;

    Oneshot pięknie Ci wyszedł! "Mam nadzieje, że ten shot nie wyszedł zbyt...śpiewnie..." Czemu nie ? Ja lubię takie. Jest niesamowity i sama bym na taki pomysł nie wpadła. *-*

    Dziękuję za życzenia... Nie no... Ja serio będę płakać... ;.; Pierwszy raz ktoś zechciał dla mnie, najzwyczajniejszej dziewczynie, która jest nudna jak nie wiadomo co ( tak.. To może było trochę wredne. xD ) napisać co kolwiek. *-*

    Dziękuję Ci bardzi, arigato! * Tuli z całej siły *

    Bez sensu, bo zbyt poruszona. ;.;

    OdpowiedzUsuń