sobota, 27 grudnia 2014

Pan Bez Imienny XD

Oi!
Dwa one-shoty opublikowane, podobają się?
A teraz jeszcze zdjęcie mojego nowego przyjaciela XD *serio?!*
Rysunek jest...jaki jest, wybaczcie >.< Napisy totalnie mi nie wyszły... I to jest moja pierwsza 'męska' postać xD Na początku miałam przerysować z internetu ale po kilkudziesięciu minutach spędzonych na szukaniu odpowiedniego obrazka w google, rzuciłam telefonem o koc i stwierdziłam, że rysuje 'na oko' XD No i wyszło jak wyszło...
A zdjęcie robiłam dzisiaj nad ranem...i nie wiem jak się tam znalazły, ale teraz zauważyłam kilka...okruszków *?!* z gumki do mazania... >.< Życie! Czego żeś jest takie okrutne?! XD
A no i ten Chłopiec (tak na niego mówię bo nie ma na razie żadnego imienia... XD) to nowa 'maskotka' bloga. Niedługo poznacie jeszcze kogoś... Ale ten... *Bezimienny* będzie się tu czasem pojawiać, a kiedyś...*cicho!*...no.. kiedyś coś tam...
Jak znajdę dla niego imię to trochę o nim napiszę...
Ta notka jest bezsensu xD


 I bliżej na buźkę...xD Tak...ma warkoczyk. I tak...kapturek na głowie...













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz